4 dagar kvaaaaaaaaar

godmorgon !
jag vet att det har vart dålig uppdatering just nu.. men vi har fullt upp verkligen och så! Men jag kan ju berätta lite vad som händer den här veckan, imorgon ska jag och alicia och frida göra en överraskning för fridas och mina föräldrar. Och på lördag kanske jag ska till liseberg med några kompisar eller så ska jag spela golf. På söndag ska jag spela golf tävling med min pappa, vi ska spela en tävling som heter två generationer, och jag hoppas verkligen att vi vinner ! haha, man vinner en resa, så det är ju gött om man vinner det, då får jag 3 resor denna sommaren, :D
för att på söndag natt åker jag !!!!!!! längtar såååå mycket, och sen efter det i augusti/september ska vi åka till london i 5 dagar ! och då hoppas jag att jag träffar One Direction såklart!
men nu måste jag dra, puss hejdå <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0