HEMMA!

nu är jag hemma efter en två veckors semester. Blev inte alls som vi hade tänkt oss, vi hade tänkt att vi skulle dra ner till kroatien, men det blev ist tjeckien, så där stannade vi i en vecka. Det var jättevarmt, det var upp till 40 grader, lite regniga dagar också får jag väl säga, men det blev lyckat iaf! bilder kommer någon annan dag när jag orkar. Alldeles strax ska jag dra över till Olivia, och ja vet inte alls vad vi ska hitta på, men det blir alltid något roligt med henne! Har verkligen saknat henne, och alla andra sjukt mycket.
just det, jag kom 2a i golftävlingen som jag var med i! så jag och pappa vann en resa till danmark med stena line för 5 stycken+bilen. Så vi tar med frida på den resan! ska bli väldigt roligt. Innan det ska jag åka till london med mormor och mamma och syster, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0