dålig uppdatering !


godmorgon !
igår var jag i stan med celina. Lämnade tillbaka en klänning, och köpte en ny klänning från TARA.
Ni får se klänningen på tisdag på min skolavslutning, för jag vill inte visa den innan!
idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske fråga olivia om hon vill följa med mig till stan, för jag måste hitta några snygga smycken till avslutningen! jag kan avslöja att märket på klänningen är F.A.V :) 
just det, igår på kvällen så va min familj och jag hemma hos våra grannar och grillade och hade mysmys framför em matcherna. Tyskland-Portugal 1-0 och Danmark-Holland 1-0 tror jag det blev :)
idag spelar Spanien-Italien, och imorgon Sverige-Ungern !! så det blir tv tittande varje kväll nu när em har startat !
ajja, men ni får ha det gött så länge då!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0