klassens dag


godmorgon !
hade ingen lust till att blogga igår, men nu kan jag berätta vad min klass gjorde på klassens dag!
våran lärare sa att vi skulle göra något jätteroligt.. och gissa vad ? vi fick åka paddan ute i ösregnet, och sen älvsnabben och sen fick vi gå in i en ubåt och dom båtarna som är på bilden, och efter det så åkte vi ett litet tåg som går igenom göteborg. Asså fatta att jag var blöt efter det! Fast det var iaf kul att vara med klassen.
idag ska jag inte göra så mycket, skolan och sen efter det ska jag och pappa dra in till tessie för att köpa min skolavslutningsklänning! och efter det blir det nog en golfrunda. Riktigt najs dag, sista skoldagen också innan lovet !
nästa vecka på tisdag är det SOMMARLOV ! älska livet just nu asså ! ni får ha en super duper bra dag, för det ska jag ha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0