plattång och armband


godmorgon !
igår spenderade jag hela dagen med olivia. Det var tänkt att jag skulle köpa ett armband, fast det blev med en plattång hem också. Babyliss Paris 399 kr, rätt billigt för en plattång! Tänkte köpa en annan guldig, fast den var dyrare, hihihi. Sen hade jag pengar kvar, så jag gick in på MQ för att dom har rea nu, så hittade jag en orange liiknande tröja med ficka vid bröstet, fast den satt så himla fult på! och jag fick inte pröva den i affären heller, så jag får ju se om man kan lämna tillbaka den, så det hoppas jag! När vi kom hem prövade vi lite frisyrer och sånt inför olivias bal och inför min skolavslutning, så det var ju najs.
Idag börjar jag 9 och slutar typ 10-11, vi ska bara städa ur skåpen idag och så, och sen är jag och mina två kompisar tvugna att baka tills imorgon, så det blir väl att åka och handla med dom och sen dra hem till mig och stor baka! Min klass är såna biffar så det blir många tårtor, haaha!
vad ska ni göra idag då ? :)
pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0