SKOLAVSLUTNING!


GODMORGON!
ursäkta för sämsta uppdateringen, men igår hann jag verkligen inte blogga. För på morgonen så fixade jag mig och så, och sen på kvällen så var jag med frida och alicia och bara chillade. Så jag orkade inte blogga då!
men iaf, igår hade jag skolavslutning !!!!!! Och så här fin var jag igår. Jag hade på mig denna fina långklänningen från f.a.v och ett jättefint armband där det står massa ord om kärlek och vänskap, märket heter typ humans... någonting, haha. MEN NU HAR JAG SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!! är så himla glaaaaaad ! men.. igår så ställde jag klockan på 8 idag, för att ja skulle cykla till golfbanan, meeeeen då hade pappa glömt och lägga fram sitt kort på bordet, så nu har han det i sin plånbok, och mitt golf kort har blivit avmagnetiserat på något sätt... så nu vaknade jag helt i onördan!
Just det, celina kan inte blogga idag eller imorgon, för hon åker på klassresa idag! åååh, jag vill också :(
fast asså inte för att hon brukar blogga.. haha.
men ni får nog ett till inlägg senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0