ulrik munther

godmorgon !
igår var jag ju på liseberg med ray stefan och ivar. jag känner inte ivar, men dom tog med han. och jag gick gasten ! jag ville gå längst fram så då gjorde jag de, och det var så jävla läskigt att jag skrek så mycket så jag inte kunde prata så bra efter, hahaha.
sen lämnade jag killarna och drog till stora scenen och väntade på att ulrik munther skulle komma ut ! sen när jag,olivia,linnea,alicia,frida,hanna och ida hade stått där i två timmar så kom han, och han var jättesöt! man fick ta autografer efter, men jag har redan två st.. haha, så de va skitsamma. Men sen efter så gick vi och åkte atmosfear, den är så jävla bra! och då vann jag första vinst på marabou mjölkchoklad :D sen åkte vi massa andra saker, och sen var klockan halb elva så då drog vi hem.
kommer kanske inte kunna blogga så mycket under helgen, för idag åker jag ut till öarna till min farmor och hennes nya sambo, vi ska även fira midsommar där! men celina bloggar nog hoppas jag !:)
ha en bra midsommar allihopa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0