varmt=dålig uppdatering

godmorgon !
vaknade nyss, och idag ska jag och celina åka med några kompisar och bada utomhus. Men det fina vädret stoppar mig till att vara inne och blogga så det är därför vi inte bloggade igår. Men kan ju berätta vad som har gjorts den här veckan, i måndags var jag och 9 andra kompisar och badade i åby, fett kul va de. och igår så var jag först och gjorde pass och det blev faktiskt inte så fult som alla mina andra, för denna gången fick jag le lite.. haha. och efter det åkte jag och pappa och alicia till backaplan, och jag fick ett par blommiga shorts från hm och flipp flopps från race marine som var blåa. efter det var jag bara med kompisar. Lägger ut bild på sakerna sen tror jag ! hejdå ha en bra dag !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0