Dramadramadramadramadramadrama

Hej! Idag så skulle min pappa och jonathan åka någonstans men jag ville inte följa med för jag skulle vara med Sofia och någon till.. Och seeeen! Ringde min pappa och sa att Jonathan har blivit biten av en hund i ansiktet :o jag fick såklart panik och visste inte vad jag skulle göra. Blev helt chockad verkligen, fast han är hemma nu och mår bättre. Han är helt blå i ansiktet och dom har sytt , doktorn sa att de va allvarligt men det är tur att han klarade sig.. Helt sjukt ändå tur att dom dödade hunden iaf, själv tycker jag ägaren också ska dö hheehe det är ju ägarens fel. Men jaja skulle bara uppdatera så ni vet att jag lever puss

Hoppas du blir bättre världen bästa <3:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0