heeemmmaaaaaa

heeeej.
hemma nu, och lovar att det ska bli bättre uppdatering! har inte haft någon täckning i huset jag var i.. haha. som sagt har jag varit i malmö och spelat golf med 14 andra juniorer. vi ungdomar fick ett stooort hus för oss själva medans dom vuxna sov på golfhotellet typ 2 km bort från oss så det var as najs att ha huset för oss själva. Och dååååå så satte vi på musiken på högsta, eftersom det fanns två skit bigga högtalare så aaa, och sen gjorde vi massa annat skoj också! I lördags kom jag in i köket och ska dricka ett glas vatten, så ser jag myror över HEEEELAAAA diskbänken och får panik och skriker haha, usch. Golfbanan var jättebra men ganska svår tycker jag. Spelade på sturup golf park och mina resultat var inte dom bästa men det var första rundorna i år så ja haha.
skriver mer senare. pusss isabelle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0