-

Hej!! Idag har jag inte gjort så mycket. Var i skolan och så, det var en jätte jobbig dag. Vi ska ha så här frukost i skolan nu, fast de kommer kosta. Men idag var de gratis så gick dit, tänkte att jag skulle vara lite vuxen och dricka två koppar kaffe.. Men jag tog halva socker typ och mjölk haha, fast det var ändå äckligt. Hade så sjukt ont i magen efter det! Ska aldrig mer dricka så mycket kaffe. Sen så är det fel på min mobill, blogg appen funkar inte. Kan bara blogga från dator. Så det kommer inte bli så mycket uppdatering tills det funkar igen!ndet är konstigt att när jag inte bloggar och bara Isabelle bloggar är de bättre statistik än när jag bloggar! Hahah men nu ska jag försöka plugga lite.
Väldigt fina ego bilder! Hehe Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0