bästa olivia

hej!
varit med bästa olivia idaaaaag. love her.
vi var ute, fotade, och sen var vi inne och bakade cocosbollar, och sen åkte vi till backaplan och kollade runt lite, vi var inne på vip kvällen på glitter där vi fick cupcakes och dricka! mums. Sen så gick vi och köpte lite saker tills imorgon eftersom det är alla hjärtans dag! och den ska jag fira med solongo, ekram och anneli och även några andra kåmpizarrrr.  så har köpt lite saker till dom. Och jag och olivia köpte rooooosa slingor till håret haha. skit najs.
ja så har min dag sett ut ungefär!
nu ska jag kolla på film med bästa systern.
puss isabelle.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fula ps. jag heter pernilla, inte något annat.

2013-02-13 @ 21:58:22
Postat av: olivia

älskar dig också bäääästa!<3

2013-02-14 @ 11:37:48
URL: http://oliviac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0