Godmorgon!

Godmorgon på er alla sötisar.
Jag var ju som sagt i Danmark i fredags, så kan ju berätta lite om det. Jag och solongo åkte stena line till Fredriks havn i fredags morgon, och så var hennes familj och några andra med också, och vi gick runt på båten, spela lite, köpte lite saker och så. Och sen så kom båten till Fredriks havn och då gick alla i solongos familj av båten, så det var bara jag, solongo och zolbo där.
Så det var alldeles tyst och lugnt haha.
Sen åkte vi hem igen och kom hem vid 6 tiden! Ja, så det var de jag gjorde i fredags! Älskar Danmark mest av allt, så jag fick chansen att prata lite danska på båten haha.
Nu ska jag köra ett tränings pass!
Puss Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0