mår toppen bra!

hejheeeeej!
har inte spytt sen igår vid 15.00 på eftermiddan, så det är sjukt skönt!
har inga värkar i magen eller något, ingen feber, jag kan äta utan att spy upp det, så jag tror att det blir fest för mig iaf ikväll, wihooooo!
är så sjukt glad! Alicia ringde nyss och sa att hon har köpt en body splash till mig från hollister, wehååå! vill inte ha några kläder, jag vill prova det själv och så innan. Jag ska ju åka till stockholm den 7 maj, eftersom alicia ska kolla på one direction den 8 maj. så då får jag en shopping weekend, yeah!
måste prata med mina föräldrar om festen först, och se ifall jag får gå eller inte, men jag tror faktiskt att jag får gå! hoppas!
bloggar mer senare <3
ni får en bild på mig och lille niaz, saknar honom så.
puss isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0