ullared!

godmorgon!
igår så vaknade jag vid 9, och sen vid 10 så åt vi frukost och sen hoppa jag in i en varm dusch, är otroligt förkyld så kände att jag behövde slappna av lite, men nej. när jag hade stått ungefär 7 min i duschen så knackar mamma på badrumsdörren och säger *isabelle, vi ska åka till ullared snart, så du får skynda dig!* jag blir såklart lite chockad.. hade tänkt att ha en vilo dag hemma. så jag går ut ur duschen, går upp och börjar sminka mig och fixa mig, så ungefär vid 11 åkte vi till ullared, har inte varit där på två år, så det skulle bli sjukt kul!
vi var där vid 12 och jag gick med alicia inne på ullared och börja kasta ner varor i vagnen, fick med oss väldigt mycket hem! ni kan ju se på bilderna här ovanför! jag köpte allt det där, plus två blusar, och bindpaket!
det var väldigt jobbigt igår, mådde skitdåligt.. men nu mår jag iaf bättre fast ska nog ligga och vila hela dagen.
ni får ha det så bra så länge, puss isabelle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0