Gårdagen

Godmorgon
Hann verkligen inte blogga igår, eftersom först var jag i skolan och sen drog jag och Donna till Bella och så byggde hon våra naglar. Dom blev jättefina och är väldigt nöjd!
Efter det drog jag hem vid 17.30 och åt tacos med familjen, och sen sprang jag över till celina och var tvungen att berätta om den hemska och tragiska dagen haha.. Hände nåt som jag aldrig kommer glömma, jag var modig och är jävligt stolt över mig själv.
Och ungefär en halvtimma satt vi och snacka och sen sprang jag över till mig för att byta om osv inför golf träningen!
Vi kunde inte vara ute så vi var inne och puttade ist, det gick faktiskt väldigt bra!
Sen åkte jag hem och gick till celina och sen kollade vi bara på tv typ och sånt.
Puss Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0