göteborg är bajs

godmorgon!
just nu så är göteborg bajs, det sitter såna jävla kameror överallt och när man åker under en sån så måste man betala trängselskatt, jobbigt. Men jaja skitsamma.
Just nu så sitter jag och bara myser och kollar på gossip girl. Alicia drog nyss till sälen med sina kompisar.
Så det blir en vecka med bara mamma och pappa, så otroligt skönt, dom ska jobba så man får lite ensam tid.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, vet inte ifall stan är öppet, men hoppas det, kanske ska ringa celina och fråga ifall hon vill dra in till stan en snabbis. Jag är så galet trött efter nyårsafton! men måste köpa nya kläder och så känner jag nu.. shoppade förra veckan men jag vill ha mer kläder, jag ska fylla min garderob ännu mer. haha.
jaja, puss isabelle.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0