Dålig uppdatering

Godmorgon!
Väldigt dålig uppdatering av mig nu.. I tisdags så var jag först i stan och köpte present till en kompis, och sen åkte jag och tränade. I onsdags så var jag och simma och åkte skridskor med klassen, och sen så gick jag ut med Olivia så gick vi till golfbanan och åkte skridskor!!! La ju ut en liten fin video på det. Och igår så var jag hos frisören och har gjort en heeeel makeover kan man säga, har blont hår nu. Eller inte riktigt blont, men ni får se bild senare på hur det ser ut. Och efter att jag var hos frisören så fick jag skynda mig till golfträningen! Så jag har haft fullt upp faktiskt. Och idag ska jag på födelsedags fest. Kanske lägger ut festens eller dagens outfit senare!
Puss Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0