gårdagen

godmorgon!
igår så var jag och kolla på cup, backa cupen! bara 99or. killar. haha så det var väldigt najs.
sen så hämtade mamma och alicia upp mig såkte vi upp till pappsen i vårgårda! han har arbetat där en vecka nu, så vi saknade honom lite haha. Han sa att han har gömt 3 påsk ägg till oss någonstans i huset, men vi har letat som dårar och hittar ingenting.. haha får panik!
aja, idag ska jag iaf träffa celina! tror inte stan är öppet.. för isf så skulle vi åkt dit och köpt ett nytt MAC läppstift hehe.
bloggar mer senare! och just det, fråga mig något på ask! http://ask.fm/isaabelleforsberg
puss isabelle, bild på min fula kusin och min fula syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0