Godmorgon

Godmorgon sverigeeeee!
Igår var det final i melodifestivalen, och Robin vann! Yeeey! Vill helst att Ulrik skulle vunnit, men jag tror inte han skulle kommit långt i Eurovision. Eftersom Robin fick så många höga poäng av alla andra länder, så tror jag att det kommer gå bra för honom!
Idag tror jag att jag ska träffa celina, har inte träffat henne på ett tag eftersom hon är med Sofia typ 24/7.. Men Aja, det blir så, en blir liksom alltid utanför. Och bland alla min kompisar så brukar det oftast bli jag haha vet inte riktigt varför.. Det bara är så haha.
Så jag och Celina har bestämt idag, och vet inte om hon ändrar planerna och är med Sofia ist, eller om hon är med mig. Får se vad som händer.
Bloggar mer sen.
Puss Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0