HELGEN

har varit sjukt upptagen denna helgen! i fredags så var jag, bella,ekram,donna hemma hos solongo och gjorde pannkakor. och barapratade och sånt! Och i lördags så fyllde alicia ååååår, alltså min stora syster! hon fyllde 16 år! stor tjej nu :) så henne firade vi på morgonen, och sen så hade hon tjej middag på kvällen, så jag var med celina och sov även över där. I söndags så hade vi kalas för släkten, men tyvär så kunde inte alla komma.. men dom kommer säkert nån annan dag! Och sen när alla hade gått så var det bara jag mamma pappa alicia, mina kusiner jennifer och ponuts, och pontus tjej kvar här hemma, så vi beställde pizza och käka som grisar haha. mums.
Jennifer sov ävn över här med sin lille bebis niaz! kul! så jag har spenderat denna dagen med jennifer, niaz, min kusin johanna och hennes lilla bebis elliot <3
puss isabelle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0