PÅSKLOV OCH LÅNGFREDAG

Godmorgooon!
igår så var jag, donna, solongo och sofija ute i stan i några timmar, träffade även nicole och alessia. Sen drog vi hem och träffa några killar, och det var väldigt kallt ute på kvällen, särskillt när dom lämna mig och en kille helt ensamma ute nånstans.. Men sen så kom dom tillbaka efter typ en kvart. Sen drog alla, så då gick jag och donna hem till henne och gjorde allt möjligt. kom hem vid halv 10 tror jag. Skit najs kväll, jätteroligt verkligen haha.
Idag är det långfredagen och det är en röd dag. Så mina släktingar ska komma hit idag så ska vi fira påsk som varje år! Älskar påsk! God mat, massa godis och även presenter!
skriver mer senare om jag hinner så ska jag berätta planerna för helgen! :)
pussss isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0